شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

به روزترین وبلاگ جامع سئو

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

آموزش کار با توابع جستجو HLOOKUP‌ و INDEX و MATCH و VLOOKUP در اکسل

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

ساده‌ترین روش جستجو در Excel، فشار دادن کلید ترکیبی Ctrl + F است که مثل اغلب نرم‌افزارها، پنجره‌ی Find یا سرچ را باز می‌کند و می‌توانید عبارتی را تایپ کرده و پیدا کنید. اما برای امور پیچیده‌تر و در حالتی که دیتابیس عظیمی از اطلاعات در فایل اکسل موجود باشد، این روش مناسب نیست. بهتر …

منبع: مجله بی نه
آموزش کار با توابع جستجو HLOOKUP‌ و INDEX و MATCH و VLOOKUP در اکسل

آموزش کار با توابع جستجو HLOOKUP‌ و INDEX و MATCH و VLOOKUP در اکسل https://bneh.ir/3860/آموزش-کار-با-توابع-جستجو-hlookup-و-index-و-match-و-vlookup-در/ مجله خبری ای bneh.ir Mon, 05 Sep 2022 06:22:51 0000 تکنولوژی https://bneh.ir/?p=3860

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

ساده‌ترین روش جستجو در Excel، فشار دادن کلید ترکیبی Ctrl F است که مثل اغلب نرم‌افزارها، پنجره‌ی Find یا سرچ را باز می‌کند و می‌توانید عبارتی را تایپ کرده و پیدا کنید. اما برای امور پیچیده‌تر و در حالتی که دیتابیس عظیمی از اطلاعات در فایل اکسل موجود باشد، این روش مناسب نیست. بهتر …

منبع: مجله بی نه
آموزش کار با توابع جستجو HLOOKUP‌ و INDEX و MATCH و VLOOKUP در اکسل

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

6 چیز اساسی که هر خواننده از وبلاگ شما می خواهد

معرفی وبلاگ ها در حال حاضر ابزار اصلی و ضروری بازاریابی هستند که امروزه برای مشاغل کوچک مورد نیاز است. وبلاگ شما می تواند راهی قدرتمند برای خوانندگان، مشتریان، مخاطبان و بازار شما باشد تا به صورت عملی و احساسی، 24 ساعته با شما ارتباط برقرار کنند. اگر تمام اطلاعات اولیه خوانندگان خود را هنگام …

6 چیز اساسی که هر خواننده از وبلاگ شما می خواهد https://hillbilly.ir/6-چیز-اساسی-که-هر-خواننده-از-وبلاگ-شما-می/ https://hillbilly.ir/6-چیز-اساسی-که-هر-خواننده-از-وبلاگ-شما-می/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Wed, 19 Jan 2022 03:54:05 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.icoo.ir/?p=21343 معرفی وبلاگ ها در حال حاضر ابزار اصلی و ضروری بازاریابی هستند که امروزه برای مشاغل کوچک مورد نیاز است. وبلاگ شما می تواند راهی قدرتمند برای خوانندگان، مشتریان، مخاطبان و بازار شما باشد تا به صورت عملی و احساسی، 24 ساعته با شما ارتباط برقرار کنند. اگر تمام اطلاعات اولیه خوانندگان خود را هنگام …

معرفی

وبلاگ ها در حال حاضر ابزار اصلی و ضروری بازاریابی هستند که امروزه برای مشاغل کوچک مورد نیاز است. وبلاگ شما می تواند راهی قدرتمند برای خوانندگان، مشتریان، مخاطبان و بازار شما باشد تا به صورت عملی و احساسی، 24 ساعته با شما ارتباط برقرار کنند.

اگر تمام اطلاعات اولیه خوانندگان خود را هنگام بازدید از وبلاگ شما درج نکنید، سایت شما را ناامید ترک خواهند کرد و هیچ ارتباط عاطفی با شما، محصولات یا خدمات شما وجود نخواهد داشت. و به همین دلیل، بسیاری به وبلاگ شما باز نمی گردند، یا محصولات یا خدمات شما را نمی خرند.

در اینجا خلاصه ای سریع از اطلاعات ضروری که باید در وبلاگ خود قرار دهید آمده است:

1. محتوای با کیفیت

محتوا، محتوا، محتوا. محتوای آن پادشاه است. همه ما این را شنیده ایم. مشکل اینجاست که هنوز وبلاگ های زیادی وجود دارند که محتوای خوبی ارائه نمی دهند. محتوای کاربردی، مفید، هوشمند، دقیق و مفید که اطلاعاتی را که مخاطب شما به دنبال آن است را ارائه می دهد، بهترین راه برای ایجاد مخاطب است. محتوای با کیفیت این است که چگونه به مخاطبان خود ثابت کنید که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

سپس مخاطبان شما شروع به اعتماد به شما، نمایه و وبلاگ شما خواهند کرد. محتوای با کیفیت باعث بازگشت بیشتر آنها می شود. فقط این افراد محصولات و خدمات شما را نسبت به رقبای شما انتخاب می کنند. همیشه به یاد داشته باشید: کیفیت محتوای شما مهمتر از تعداد محتوای.

2. بیوگرافی / اطلاعات شخصی

اینجا مکانی است که می توانید مشخصات خود را به شیوه ای مثبت نشان دهید. نشان دهید که تجربه، تحصیلات، کار، کار، دستاوردها، جوایز و غیره شما دلیلی بر این است که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید. مراقب باشید گسترش نیابد. هنگامی که خوانندگان شما یک کلمه کوچک دریافت کنند که شما در حال اغراق، لاف زدن یا دروغگویی هستید، احترام و اعتماد خود را برای همیشه از دست خواهند داد. آنها دیگر هرگز حرف شما را باور نخواهند کرد، و هرگز به وبلاگ شما باز نمی گردند، و هرگز محصولات و خدمات شما را نمی خرند.

3. ارتباطات

باید تا حد امکان برای خوانندگان خود تماس با شما را آسان کنید. برای برخی از شرکت ها، یک آدرس ایمیل کافی است. برای دیگران، ایمیل و شماره تلفن مورد نیاز است. شما باید در این مورد تصمیم بگیرید. در هر صورت، پروفایل خود را به راحتی قابل مشاهده کنید. و مطمئن شوید که در اسرع وقت پاسخ می دهید. هرچه بیشتر به ایمیل ها به تماس های تلفنی پاسخ دهید، بیشتر به شما احترام می گذارند و به شما اعتماد می کنند.

4. تصویرسازی

تصاویر نقش مهمی در کمک به مخاطبان شما در ارتباط عاطفی با شما دارند. عکس شما در محل کار؛ نشستن پشت میز شما؛ ایستادن روی سکو؛ نتایج خود را نشان دهید؛ همراه خانواده ات؛ با افراد مشهور و غیره شما ایده را دریافت می کنید. اینترنت یک ابزار قابل مشاهده است. از آن به نفع خود استفاده کنید. اگر به دنبال عکس های خوب نیستید، یک عکاس حرفه ای استخدام کنید که بداند چگونه شما را زیبا جلوه دهد. مهم است که حرفه ای به نظر برسید تا احترام و اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید.

5. پیوند به شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی موج آینده است. در نهایت، هر فرد و شرکتی از رسانه های اجتماعی برای شبکه سازی با شرکا و مشتریان خود استفاده خواهد کرد. با استفاده از رسانه های اجتماعی، می توانید کسب و کار خود را در یک اتاق خواب کوچک و در مقیاس جهانی انجام دهید. شما به راحتی می توانید از خانه خود روی زمین ارتباط خود را با مشتریان و تامین کنندگان در مقیاس جهانی آغاز کنید. فراموش نکنید که ابتدا لینکدین، فیسبوک و پینترست را بررسی کنید.

6. دانلود رایگان

مطمئن شوید که وبلاگ شما اسنادی را ارائه می دهد که بازدیدکنندگان می توانند دانلود کنند. چیزهایی مانند بروشورهای مربوط به محصولات و خدمات شما، کاغذهای سفید، و کتاب های الکترونیکی رایگان. آنها را مجبور نکنید که اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل به شما بدهند تا اسناد شما را رایگان دانلود کنند.

این باعث ترس بسیاری از بازدیدکنندگان می شود. بیشتر این آدرس‌های ایمیل برای مقاصد تجاری مورد نیاز نیستند. درعوض، راهی آسان و واضح به آنها بدهید تا در صورت داشتن سؤال یا نیاز به اطلاعات بیشتر، با شما تماس بگیرند.

نتیجه

با اطمینان از داشتن وبلاگی با حداقل این شش عنصر، به خوانندگان خود کمک می کنید تا ارتباط عاطفی مثبتی با شما و شرکت شما ایجاد کنند. و فراموش نکنید که وبلاگ شما فقط چند دقیقه طول می کشد. اگر این شش مورد را به خوبی انجام دهید، ممکن است چند دقیقه بیشتر در وبلاگ خود بمانید. اگر فقط بتوانید علاقه آنها را جلب کنید، ممکن است برگردند.

https://hillbilly.ir/6-چیز-اساسی-که-هر-خواننده-از-وبلاگ-شما-می/feed/ 0

راهنمای کامل سئو – قسمت 1

همه آنچه باید در مورد کلمات کلیدی بدانید! از زمانی که سئو به عنوان یک زمینه مناسب مطرح شده است، کارشناسان بر این باورند که تنها پدیده مهمی که بر رتبه بندی و سرویس های یک وب سایت تأثیر می گذارد «کلمات کلیدی» است. صفحات زیر یک تجزیه و تحلیل عمیق کامل در مورد کلمات …

راهنمای کامل سئو – قسمت 1 https://hillbilly.ir/راهنمای-کامل-سئو-قسمت-1/ مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 29 Jan 2022 05:03:08 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=22008 همه آنچه باید در مورد کلمات کلیدی بدانید! از زمانی که سئو به عنوان یک زمینه مناسب مطرح شده است، کارشناسان بر این باورند که تنها پدیده مهمی که بر رتبه بندی و سرویس های یک وب سایت تأثیر می گذارد «کلمات کلیدی» است. صفحات زیر یک تجزیه و تحلیل عمیق کامل در مورد کلمات …

همه آنچه باید در مورد کلمات کلیدی بدانید!

از زمانی که سئو به عنوان یک زمینه مناسب مطرح شده است، کارشناسان بر این باورند که تنها پدیده مهمی که بر رتبه بندی و سرویس های یک وب سایت تأثیر می گذارد «کلمات کلیدی» است. صفحات زیر یک تجزیه و تحلیل عمیق کامل در مورد کلمات کلیدی و پاسخ ها از چند پاسخ بسیار ابتدایی تا پیچیده را پوشش می دهد. دانستن اینکه کلمات کلیدی چیست و چقدر اهمیت دارند اولین قدم در سئو است.

کلمات کلیدی چیست؟

هر کسی که حتی اندکی با بهینه سازی موتورهای جستجو مرتبط باشد، اصطلاح “کلمات کلیدی” را شنیده است. این مهمترین عامل در هنگام نوشتن محتوای یک وب سایت یا تنظیم متا تگ ها و عنوان صفحه است. کلمات کلیدی اساساً کلماتی هستند که انتظار می رود توسط یک کاربر معمولی اینترنت برای جستجوی چیزی وارد شود، وظیفه تیم سئو این است که چنین کلماتی را شناسایی کرده و سپس از آنها در محتوای وب سایت، عنوان صفحات و جاهای دیگر به روش مناسب استفاده کند.

چه فایده ای دارد؟

بنابراین کلمات کلیدی چگونه کمک می کنند؟ پاسخ ساده است، موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو! و AltaVista الگوریتم هایی دارند که برای نمایش نتایج در هنگام ورود طراحی شده اند. نتایج نشان داده شده توسط این موتورهای جستجو بر اساس ارتباط محتوا است، با این حال هیچ وسیله ای وجود ندارد که بتوان محتوا یا صفحه را به طور کامل بررسی کرد، بنابراین از الگوها برای یافتن کلمات کلیدی خاص در آن صفحه مرتبط با جستجوی انجام شده استفاده می شود.

به این ترتیب موتور جستجو در مورد ارتباط یک صفحه خاص با آن محتوا تصمیم می گیرد.

بر اساس تحقیقات، اکثریت جستجوگران اینترنتی، 3 تا 5 نتیجه برتر را مرتبط ترین آنها می دانند و مهم نیست که چقدر وب سایت شما با آن جستجو مرتبط است، اگر در لیست برتر نباشد، همه چیز بیهوده است. چگونه در صفحه اول قرار بگیریم؟ پاسخ از قبل شناخته شده است، کلمات کلیدی.

چگونه کلمات کلیدی را انتخاب کنیم؟

انتخاب کلمات کلیدی مهمترین چیز است، شما باید بسیار مراقب باشید که از چه کلمات کلیدی در متن خود استفاده می کنید. ابزارهای زیادی در وب وجود دارد که به تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی کمک می کند، اما من توصیه می کنم خدماتی را که وب سایت/شرکت شما ارائه می دهد فهرست کنید و سپس آن خدمات را در وب جستجو کنید.

ورودی هایی که وارد می کنید دقیق ترین کلمات کلیدی برای کار شما هستند! تنها کاری که باید انجام دهید این است که به یک JOE متوسط ​​تبدیل شوید و سپس درخواست هایی را که برای آن سرویس خاص انجام داده اید لیست کنید، پس از انجام این کار می توانید از هر وب سایت تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی مانند “Google Adwords” یا “Niche Bot Classic” استفاده کنید. وب سایت ها کلمات کلیدی شما را بهبود می بخشند و بر اساس ورودی های شما، موارد جدید را پیشنهاد می کنند.

هنگامی که همه این کلمات کلیدی را فهرست کردید، سپس رقابت بازار روی آنها را بررسی می کنید، این کار با تایپ کلمات کلیدی در موتور جستجو (ترجیح گوگل) انجام می شود و سپس یادداشت کنید که چند نتیجه در مقابل آن نمایش داده شده است. اعداد بزرگتر نشان می دهد که کلمه کلیدی بسیار رقابتی است در حالی که اعداد کمتر نشان می دهد که کلمه کلیدی اغلب برای آن جستجو نمی شود، انتخاب کلمات کلیدی کم اما قوی بسیار مهم است.

اصطلاحات پایه:

در زیر چند اصطلاح مهم آورده شده است، بدون دانستن آنها در درک روش هایی که بعداً در مورد آنها صحبت خواهم کرد، مشکل خواهید داشت.

چگالی کلمه کلیدی:

این تعداد دفعاتی است که یک کلمه کلیدی در یک صفحه در مقایسه با سایر کلمات ظاهر می شود، توصیه متخصص سئو برای حفظ تراکم کلمه کلیدی 1 تا 3٪.

پر کردن کلمات کلیدی:

پر کردن کلمات کلیدی به عنوان یک عمل غیراخلاقی در نظر گرفته می شود، به این معنی که محتوای وب سایت شما و سایر برچسب ها مانند “متا تگ” به شدت مملو از کلمات کلیدی است و می تواند وب سایت شما را به ممنوعیت دائمی برساند.

عنوان صفحه:

عنوانی است که در بالای هر صفحه وب سایت شما نمایش داده می شود. این عنوان با استفاده از نوعی ترکیب کلمات کلیدی ساخته شده است.

برچسب توضیحات:

این تگ برای توصیف خدمات/شرکت شما در چند کلمه استفاده می شود. این اطلاعات همراه با نام وب سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده می شود.

عبارات کلیدی:

استفاده از ترکیبی از دو یا چند کلمه کلیدی برای ایجاد چیزی که ما آن را “عبارت کلیدواژه” می نامیم، معمول است، این به شکل گیری جملات صحیح و معنی دار کمک می کند.

رتبه صفحه:

این یکی از اقدامات تقریبی است که از طریق آن می توانید محبوبیت یک پیوند را بررسی کنید. رتبه صفحه هیچ تاثیری روی سرورها ندارد. این فقط روشی است که توسط آن گوگل تأیید می کند که صفحه وب دارای برخی لینک های ورودی با کیفیت به آن است.

SERP:

صفحه نتایج موتور جستجو فهرستی از صفحه ای است که توسط یک موتور جستجو در برابر درخواست کاربر بازگردانده شده است.

پرس و جو:

Query جستجویی است که کاربر برای یافتن اطلاعات انجام می دهد.

پیاده سازی کلمات کلیدی – راه مناسب!

نکته ای که همیشه باید در نظر داشت این است که وب سایت و محتوای موجود در آن برای کاربران یعنی انسان ها است، شما باید بسیار مراقب باشید که محتوای وب شما برای کاربران نوشته شده باشد نه برای موتورهای جستجو. تراکم کلمات کلیدی در کیفیت برای حفظ کیفیت محتوای شما حیاتی است، در واقع این عنصر اندازه گیری واقعی است که بین کلمه کلیدی و طبیعی بودن محتوا تعادل ایجاد می کند.

کلمات کلیدی ای که انتخاب کرده اید باید در سراسر وب سایت پراکنده باشند، اگر چند صفحه از وب سایت شما به شدت پر از کلمات کلیدی باشد و تعداد کمی از آن خالی باشد، مطمئناً کار بدی انجام داده اید و موتورهای جستجو ممکن است رتبه صفحه شما را کاهش دهند.

از میان کلمات کلیدی انتخاب شده، یکی را انتخاب کنید که قصد دارید بیشتر به آن توجه کنید و سپس مطمئن شوید که آن کلمه خاص بیشتر تکرار شده است.

همانطور که در مقاله قبلی من ذکر شد، عنوان و برچسب توضیحات بسیار مهم هستند. به طور کلی پیشنهاد می‌شود که تا حد امکان از کلمات کلیدی بیشتری در کاشی استفاده کنید، اما پس از آن تمرین خوب این است که به جای ترکیبی صرف از کلمات کلیدی، یک جمله مناسب بسازید. من این را با کمک یک مثال توضیح خواهم داد.

عنوان وب سایتی که برنامه های فیس بوک را ارائه می دهد:

“Facebook Guru-Facebook Application-Widget-Connect Developer-Facebook-Bebo-Friendster Applications Development-Developers-Service Company”

این بدترین حالت ممکن است، نگاه کردن به عنوان فقط یک تصور بسیار منفی ایجاد می کند، مدیر وب سایت عنوان را «کلمه کلیدی هجوم آورده است» و در نتیجه تصادفی و کند به نظر می رسد.

در اینجا عنوان دیگری از یک شرکت مشابه وجود دارد:

“توسعه دهندگان اپلیکیشن فیس بوک – ارائه توسعه اپلیکیشن فیس بوک”

فقط با ظاهر آن یک نمای کلی از وب سایت به دست می آورید، این شرکت یک شرکت توسعه برنامه کاربردی فیس بوک است و آنها ادعا می کنند که مربیان آن هستند. توجه داشته باشید که اگرچه مثال اول کلمات کلیدی زیادی داشت، اما عنوان چندان معنی نداشت و پیامی را ارائه نمی کرد و مهمتر از همه تمرکز بر روی یک کلمه کلیدی واحد (اما قوی) نبود.

نتیجه

بهینه سازی موتورهای جستجو یک هنر است و برای رشد وب سایت ها مهم است که بر کلمات کلیدی صحیح تمرکز کنند. ما به زودی با موارد بیشتری باز خواهیم گشت و در بخش بعدی خود درباره بهینه سازی موتورهای جستجو و تکنیک هایی برای بهبود ترافیک وب سایت بحث خواهیم کرد.

بازاریابان Omni-Channel: 5 روند برتر که در سال 2018 باید به خاطر داشته باشید

در نمایشگاه بزرگ NRF 2018، مدیران اجرایی و رهبران فروش حوزه‌های تمرکز خود را امسال به اشتراک می‌گذارند. در اینجا برخی از کارهایی که آنها انجام می دهند آورده شده است: 1. خرده فروشان به تلاش خود برای ارائه تجربه دیجیتال شخصی تر ادامه خواهند داد. هنگامی که از مدیران Macy’s، Neiman Marcus Group و …

بازاریابان Omni-Channel: 5 روند برتر که در سال 2018 باید به خاطر داشته باشید https://hillbilly.ir/بازاریابان-omni-channel-5-روند-برتر-که-در-سال-2018-بای/ https://hillbilly.ir/بازاریابان-omni-channel-5-روند-برتر-که-در-سال-2018-بای/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 25 Jan 2022 20:40:08 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21714 در نمایشگاه بزرگ NRF 2018، مدیران اجرایی و رهبران فروش حوزه‌های تمرکز خود را امسال به اشتراک می‌گذارند. در اینجا برخی از کارهایی که آنها انجام می دهند آورده شده است: 1. خرده فروشان به تلاش خود برای ارائه تجربه دیجیتال شخصی تر ادامه خواهند داد. هنگامی که از مدیران Macy’s، Neiman Marcus Group و …

در نمایشگاه بزرگ NRF 2018، مدیران اجرایی و رهبران فروش حوزه‌های تمرکز خود را امسال به اشتراک می‌گذارند. در اینجا برخی از کارهایی که آنها انجام می دهند آورده شده است:

1. خرده فروشان به تلاش خود برای ارائه تجربه دیجیتال شخصی تر ادامه خواهند داد.

هنگامی که از مدیران Macy’s، Neiman Marcus Group و The Children’s Place از آنها خواسته شد دیدگاهی داشته باشند. تجربه ی مشتری. بنابراین، ارائه یک تجربه عالی برای مشتری در سال 2018 نتیجه ترکیب فناوری با لمس شخصی تر خواهد بود.

2. ترکیب تجربیات خرید آنلاین و آفلاین یک تمرکز اصلی باقی خواهد ماند.

خرده فروشان بزرگی مانند Macy’s و The Children’s Place هنوز در “بازاریابی همه کانالی” فعال هستند. Macy’s همچنان شاهد رشد قابل توجهی در بخش «خرید آنلاین، خرید به فروشگاه» (BOPIS) است. مدیران میسی گفتند که “فروشگاه فیزیکی را ترک نمی کند. مشتریان همیشه این گزینه را می خواهند که به جای خرید سه سایز مختلف از اینترنت، برای امتحان کردن شلوار جین به فروشگاه بروند.”

3. فروشندگان بیشتری به دنبال استفاده از دستیارهای صوتی خواهند بود.

رهبر تجارت الکترونیک جهانی در Samsonite احساس می کند که دستیارهای صوتی با دسته بندی های خاصی به عنوان موارد قابل استفاده شروع می کنند. با این حال، دسته بندی هایی مانند مد می تواند برای استفاده از صدا دشوارتر باشد. 1-800-Flowers.com یکی از اولین فروشندگانی بود که قابلیت های الکسا را ​​ایجاد کرد، مدیر عامل و رئیس جمهور معتقد است که ربات ها و هوش مصنوعی به 1-800-Flowers.com اجازه می دهند تا تجربه خود را افزایش دهد. او فکر می‌کند که ممکن است، “با ظهور صدا به عنوان یک رابط عالی، فکر می‌کنم ما را به اولین تجربه گلفروشی بازگرداند که در آن یک رابطه واقعی 1 به 1 برقرار کردیم. Voice. To-1 با مشتریان در یک در مقیاس بزرگ.”

4. همانطور که هوش مصنوعی (AI) بالغ می شود، برنامه های تجاری در حال اجرا بر روی AI پذیرفته می شوند.

به گفته رئیس تجارت الکترونیک جهانی Samsonite، سال 2018 سالی خواهد بود که هوش مصنوعی در زمان‌های سخت داشته باشیم. خرده فروشان شروع به استفاده از آن خواهند کرد تا حوزه های مختلف تجربیات خرده فروشی و تجارت الکترونیک خود را ساده کنند. 1-800-Flowers.com از هوش مصنوعی برای تقویت ارتباطات با مکالماتی مانند Alexa، Google Assistant و Facebook Messenger استفاده می کند، که اکثر آنها اصلاً نیازی به تماس انسانی ندارند.

5. شخصی سازی، رسانه های اجتماعی و خدمات بازاریابی آمازون به عنوان استراتژی های بازاریابی برای خرید استفاده خواهند شد.

Children’s Place اهمیت یک استراتژی بازاریابی منحصر به فرد را برجسته کرد. استراتژی طبقه بندی آن در سال 2017 آغاز شد، زمانی که این شرکت دانشمندان داده را برای پاکسازی داده های مشتریان استخدام کرد. اکنون که The Children’s Place می‌تواند خریدهای مشتریان را به صورت آنلاین و در فروشگاه به یکدیگر متصل کند، مدیر اجرایی معتقد است که به بهبود استراتژی‌های خرید، مذاکره و حفظ شخصی آنها کمک می‌کند.

به نظر می رسد رسانه های اجتماعی نیز یکی از اولویت های بازاریابی برای مدیرعامل پتکو باشد. از یک طرف، مدیر ارشد تجارت الکترونیک Samsonite معتقد است که “بازاریابی آمازون به استراتژی های بازاریابی برند مانند گوگل و فیس بوک تبدیل می شود. اکنون آمازون بازگشت سرمایه در جستجوی پولی گوگل در سال 2005 دارد و در سال 2002 تبلیغات را نشان می دهد.”

https://hillbilly.ir/بازاریابان-omni-channel-5-روند-برتر-که-در-سال-2018-بای/feed/ 0

هشت راه آسان برای شروع یک کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی

هشت راه آسان برای شروع یک کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی

مانند بسیاری از چیزهای زندگی، با کمی برنامه ریزی از فعالیت در رسانه های اجتماعی بازده بهتری خواهید داشت. با این حال، برنامه ریزی زمان زیادی می برد و برای “انجام دادن” کافی نیست. در اینجا هشت راه آسان برای شروع بازاریابی رسانه های اجتماعی آورده شده است. 1. یک وبلاگ ایجاد کنید شما همیشه …

هشت راه آسان برای شروع یک کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی https://hillbilly.ir/هشت-راه-آسان-برای-شروع-یک-کمپین-بازاریا/ https://hillbilly.ir/هشت-راه-آسان-برای-شروع-یک-کمپین-بازاریا/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 14 Jan 2022 09:59:04 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21173

هشت راه آسان برای شروع یک کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی

مانند بسیاری از چیزهای زندگی، با کمی برنامه ریزی از فعالیت در رسانه های اجتماعی بازده بهتری خواهید داشت. با این حال، برنامه ریزی زمان زیادی می برد و برای “انجام دادن” کافی نیست. در اینجا هشت راه آسان برای شروع بازاریابی رسانه های اجتماعی آورده شده است. 1. یک وبلاگ ایجاد کنید شما همیشه …

هشت راه آسان برای شروع یک کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی

مانند بسیاری از چیزهای زندگی، با کمی برنامه ریزی از فعالیت در رسانه های اجتماعی بازده بهتری خواهید داشت. با این حال، برنامه ریزی زمان زیادی می برد و برای “انجام دادن” کافی نیست. در اینجا هشت راه آسان برای شروع بازاریابی رسانه های اجتماعی آورده شده است.

1. یک وبلاگ ایجاد کنید

شما همیشه می توانید وبلاگ خود را در حین حرکت بهبود ببخشید، اما اولین قدم ایجاد یک وبلاگ است. یک پلتفرم نرم افزاری مانند وردپرس، تایپ پد یا بلاگر را انتخاب کنید، نام دامنه را انتخاب کنید و بروید. با سه یا چهار دسته و هر کدام چند ورودی شروع کنید. اضافه کنید و به تدریج تمیز کنید. هر چه زمان بیشتری را صرف طراحی وبلاگ کنید، احتمال شروع آن کاهش می یابد. تازه شروع. هر روز چیزی بنویس بهتر خواهی شد.

2. از وبلاگ ها و انجمن های دیگر دیدن کنید و نظرات خود را بنویسید

یک راه خوب برای دریافت ترافیک اولیه به وبلاگ یا وب سایت خود، اظهار نظر در وبلاگ ها و انجمن های دیگر است. در حالی که اکثر URL هایی که با نام شما در نظرات وبلاگ چسبانده شده اند، برچسب فوری ندارند، افراد همچنان می توانند روی نام شما کلیک کرده و از سایتی که به آن اضافه می کنید بازدید کنند. عدم انطباق نه تنها به این معنی است که شما رتبه های زیادی را در موتورهای جستجو دریافت نمی کنید، بلکه همچنان از افرادی که نظرات شما را می خوانند، آن را جالب می دانند و می خواهند درباره شما بیشتر بدانند، ترافیک دریافت خواهید کرد.

3. به سوالات پاسخ دهید – پاسخ های یاهو، پاسخ های گوگل، لینکدین

مزایا و معایب این تکنیک برای رسانه های اجتماعی وجود دارد. هنگامی که به سؤالات به عنوان ابزاری برای تبلیغ وب سایت خود پاسخ می دهید، می خواهید وب سایت خود را به عنوان یک منبع فهرست کنید و از دیگران استناد کنید. تبلیغ بیش از حد خود باعث کاهش اعتبار و رتبه رسمی شما می شود. اگر تبلیغات بیش از حد انجام دهید، برخی از وب سایت ها شما را مسدود می کنند یا حساب شما را می بندند. تا زمانی که منابع شما منعطف هستند، این یک راه عالی برای اطلاع رسانی درباره محصولات و خدمات شما است.

4. ویدیوها را در یوتیوب آپلود کنید

یوتیوب به یک ویژگی بزرگتر از قبل در جستجو تبدیل شده است. «برچسب‌گذاری» به افراد امکان می‌دهد ویدیوها را آپلود کرده و آنها را برای جستجو برچسب‌گذاری کنند، مانند برچسب‌گذاری پست‌های وبلاگ. لازم نیست ویدیوهای اینترنتی فانتزی و حرفه ای باشند. در واقع، برخی از موفق ترین ویدیوهای یوتیوب با دوربین های دیجیتال کوچک بدون نورپردازی حرفه ای گرفته شده اند. این سلبریتی کانال یوتیوب خود را دارد که ویدیوهایی را که با دوربین وب گرفته شده است را نشان می دهد. ثبت نام برای یک حساب کاربری و رفتن آسان است!

5. عکس ها را به اشتراک بگذارید

حتی حرفه ای ها از سایت های اشتراک گذاری عکس مانند فلیکر برای آپلود و سازماندهی عکس های خود استفاده می کنند. شما می توانید تمام تصاویر را برای اهداف جستجو برچسب گذاری کنید. ویجت هایی وجود دارد که می توانید در وب سایت خود قرار دهید که به شما امکان می دهد تصاویر را از حساب Flicker خود به وب سایت، وبلاگ، فید توییتر یا سایر سایت های شبکه خود وارد کنید.

6. به گروه بپیوندید

اگر وب سایت ندارید یا مطمئن نیستید که چگونه شروع کنید، پیوستن به یک گروه و شرکت در یک انجمن گفتگو یکی از ساده ترین راه ها برای شروع است. و شروع به گوش دادن و پاسخ دادن به بازخوردهای دیگران کنید. به تدریج با صدای گروه خاصی که به آن ملحق شده اید آشنا می شوید و احساس راحتی در پاسخگویی و تبلیغ کسب و کار یا خدمات خود خواهید داشت.

7. در نشانه گذاری اجتماعی شرکت کنید

حتی کمتر از مشارکت گروهی و مشارکت در انجمن‌های گفتگو، نشانه‌گذاری اجتماعی است. یک حساب کاربری در digg.com یا beautiful.com ایجاد کنید و شروع به نشانک گذاری و ارسال سایت هایی کنید که می خواهید از آنها بازدید کنید. هرچه دیگران بیشتر حفاری کنند، احتمال بیشتری دارد که برای شما حفاری کنند!

8. حساب های LinkedIn و Facebook ایجاد کنید

لینکدین در درجه اول یک سایت شبکه تجاری است، در حالی که فیس بوک یک سایت شبکه اجتماعی است، اما هر دو عملکرد یکسانی دارند: ارتباط افراد با علایق مشابه. یک ایده بسیار مهم هنگام ایجاد حساب کاربری در یک سایت شبکه اجتماعی: چیزی را که نمی خواهید در صفحه اول یک روزنامه محلی ظاهر شود، پست نکنید. همه کارها قبل از اینکه تصمیم بدی در مورد محتوای فیس بوک بگیرند حذف شد.

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه رسانه های اجتماعی را در برنامه بازاریابی فعلی خود بگنجانید؟ رفتن http://www.IncreaseSalesWithSocialMedia.com برای پیدا کردن

منتظر چی هستی؟ بازاریابی اجتماعی را از امروز با این هشت راه آسان شروع کنید.

https://hillbilly.ir/هشت-راه-آسان-برای-شروع-یک-کمپین-بازاریا/feed/ 0

Social Media Marketing Guide for Beginners

Social Media Marketing Guide for Beginners

Social Media Marketing is the process of gaining attention and web traffic through the social media sites. During this process, usually creative content to reach the masses through publicity coming from a third-party trusted source needs to be created in order for people to share the content of their interest with others and create a …

Social Media Marketing Guide for Beginners https://hillbilly.ir/social-media-marketing-guide-for-beginners/ https://hillbilly.ir/social-media-marketing-guide-for-beginners/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 01 Jan 2022 00:23:24 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=20462

Social Media Marketing Guide for Beginners

Social Media Marketing is the process of gaining attention and web traffic through the social media sites. During this process, usually creative content to reach the masses through publicity coming from a third-party trusted source needs to be created in order for people to share the content of their interest with others and create a …

Social Media Marketing Guide for Beginners

Social Media Marketing is the process of gaining attention and web traffic through the social media sites. During this process, usually creative content to reach the masses through publicity coming from a third-party trusted source needs to be created in order for people to share the content of their interest with others and create a vicious chain that would make business cover and go beyond the market audience intended. Every online marketer needs to have a goal, a product, a service and a cause to promote through the vast and overwhelming World Wide Web. If you already have those things defined in your mind, then congratulations! That could be probably the hardest part of entering into the social media challenge, and from now on, every single effort will contribute to reach those goals efficiently and flawlessly until you put your feet on the Social Media Guru status.

The Social Media world is wide and more extensive than ever. It is a very strategic marketing platform that reaches different cultures, ages, religion, sexes, locations, interests and such, therefore it makes it the perfect vehicle to reach and target the right audience and achieve total success. The whole world won’t care about video games, for example, but only the people that video games is part of their interests. If you target male audience with ads of high heels on sale, maybe some of them would go and buy a pair or 2 for their wives, but a pair or 2 is not exactly the kind of impact you want to have. Therefore, you focus on certain group ages and certain other factors that cause some services and products, videos and news to go “viral”

First, we need to know the basic social media sites

Facebook
Holding more than 900 million users, if you’re already a Facebook user this might not be really new to you, but there are lots of features worth mentioning. You can create a dedicated business page and interact directly, and free, with your customers uploading free pictures, products and videos of the service you intend to provide or the product you are trying to sell. That way, you can build a data base of people that will share your posts to their friends and therefore create the never ending chain. Most of these social media sites have seamlessly mobile integration so people whether it is a portable PC, a desktop, tablet or mobile phone get always connected with media in a way that you should take advantage of. People log in to Facebook, in any situation, while commuting, in the park, at home, at school, at work. Then you’re there, promoting your business for it to be displayed in the news feeds, and you would be there, constantly doing the mind trick game to the point that people will find something attractive and worth checking according to their interests. Many big corporations like Starbucks, Microsoft, Apple, Rockstar, Pepsi etc. are doing the same, and it works perfectly!

Blogs
Blogs are an easy way for people to communicate in a semi-professional way when it comes to quality of content. Quality content is always the key to a good writing and therefore, a good blogging. There are many blogger CMS (content management service) where you can get yours up and running for free in less than 5 minutes, some of these are Blogger, WordPress and probably the most user friendly one, Tumblr. One of the tricks here is knowing your audience, your market, who you are targeting and what you want to accomplish with that. Now this has to do with some SEO or Search Engine Optimization knowledge, which is in other words, using the right keywords to rank as high as possible in a search engine i.e. Google, Bing. It has to be related to your posts and at the same time, you have to make sure you use a keyword search tool to check the competition and number of search this given keyword has. The lowest the competition and highest number of searches it gets in a month, the more convenient for you. If you were to advertise your website holding a service of technical support chat, you would have to make the keywords very specific so people that are looking for your service would find you first. It is, for example technical support for Windows, then you’ll have to include specific words, as going a little more straight to the point. Since the competition would be really high and Windows technical support is a wide content, you would focus and go further the specific services your product offers, therefore, adding additional keywords to go straight to the point would be the most successful way to do it and you would rank higher in a search engine and people would find your product easily. From “Technical Support Chat” to “Technical Support Chat for Windows 7 and XP” you can see how we are narrowing the concept of the service you offer making it more specific, detailed and then competition of support for mobile operating systems, cellphones, Mac, iPhone, Windows Vista, Windows 8 and such, are left behind and those sites offering the services you’re not related to won’t steal your chances to be found for people that are merely looking for chat support for Windows 7 and XP. Once understood the keyword concept you can proceed and create content on a blog that would be easy to find on a search engine by including the right tags.

Then we have the Social Media integration again in the blog space. There are many options to share the content of your blog. Many Content Manager Services like Tumblr have the social media buttons to share and like or dislike. You need to look for the options to enable them (in the rare case they are not enabled by default) so every post of yours would have the buttons for share on Tweeter, Google , Facebook etc. and Reblog within the blogging network you are affiliated to. With great quality and eye catching content you are encouraging people to share your stories on other media sites like the ones mentioned above plus you sharing them and there you have outstanding chances to reach a wider audience.

Twitter
A fast growing, very popular social media site. With over 340,000,000 tweets a day and around 140,00,000 users worldwide, this platform is pretty appealing to business and companies as well as for celebrities, musicians, actors, everybody! A tweet is a message of 140 characters maximum that one can write and post and followers can read and see any time in their news feeds. Talk about it, interact directly and start new conversations is one of the things that make this platform extremely successful. The way they follow Kim Kardashian and read and talk about everything she tweets in a day, the same way they can do with advertising and marketing campaigns about brands and products of their interest.

140,000,000 users to target the right audience might sound like a difficult task, but seen it from the other side of the coin, that means more potential customers for a business. Once you get into the already mentioned vicious chain of any social media site, things just keep coming along by themselves and first thing you’ll notice is hundreds of hundreds of people engaged in your brand, talking about it, reviewing it and telling others about events, broadcast and such.

Linkedin
Possibly a not so popular platform making it boring for some people, but a very professional and strategic one for the rest. Some people won’t spend long hours chatting or talking to other about silly, trivial things, instead, this social network goes straight to the point. People on Facebook and Twitter for example, follow anyone of their interest for the sake of simply socialize as well as businesses and companies, but Linkedin is intended to filter and leave the fun behind to focus deeper in professionalism in social media.

In Linkedin, you can be part of the people looking for a job/ service, or part of a company offering a job/ service. You can create either a personal profile with your professional information about yourself, studies, contact information, interests, certifications, identifications etc. or, create a business or company page, same way as you do it on Facebook or Twitter sufficing the same purpose: share information about your brand, service, product and keep your audience and followers up to date with the latest information about your company.

YouTube
YouTube is a very interesting platform. People go watch videos of any kind or gets redirected by any website that has a backlink to it or search engines. Once people is there on a given there you have some more “Related Videos” on a column on the right side of the screen. Clicking from video to video makes you find things you never thought you would find, interesting topics, funny videos, how-to kind of videos, publicity etc. Your chances to be seen are overwhelming and you can also get people subscribe to your Channel, which is in other terms, your own YouTube space where you upload your videos. Some people find it way more interesting and easier to just watch a video rather than reading a whole article. You have the resource of visuals. If you were to promote fashion clothes and that is the purpose of your whole social media marketing, you can, along with other options, upload a video with people modeling your clothes, redirect people to your main business site, recommend people to share your video, to subscribe for future video updates, to visit your “fashion blog”, like your page on Facebook, follow you on Tweeter, Google , Linkedin, etc. Close your eyes and try to visualize the Tree Diagram of the whole Social Media marketing strategy and how it gets to potentially reach every single corner of the World Wide Web. Ambitious, isn’t it?

Google
A fairly new comer on the social media site battle, Google offers integration of a variety of services including Gmail, Google Basics, Google Circles that let you share information or “statuses” in a way Facebook does, but has less popularity so far. You have the “Stream” feature similar to Facebook’s News Feed that would let you see what others are up to, an option for following very similar as well to Tweeter.

The service is very appealing to professionals and business networks because of the exclusivity and integration of services. You create a Gmail account for example, and unless you disable it, by default you have access to all these service and a profile ready to be edited with a picture, contact information, etc. You have access to the whole Google network including already mention Gmail, YouTube, You , Circles, Basics and even the well-known search engine saving and displaying results to the most relevant things to you. It is convenient to have a spare Google account for any Social Media Marketer because it’s potential functionality and because no source is too little or too much in marketing. Might not have the same impact, a 30 seconds ad on TV than a small billboard on a bus, but the more you get the message sent the better results you will accomplish.

Social Media Stats

According the new 87 studies perform on social media marketing up to 2012, this approach from companies to customers called B2C or Business to Community has grown and reached 16% of customer engagement but has potential to grow to 57% in the next 5 years. More than 30% of the worldwide population is now online permanently or have some sort of eventual access to the web. More than 1/5 of consumer’s free time is being spent on the social media sites, reaching an approximate of 250 million tweets and 800 million Facebook statuses updated every single day. Only in the United States, more than 80% of online active users spend their on social media sites or blogs. 60% of people uses 3 or more digital forms of research product comparison, prices and information about intended purchases, being 40% of those done via social media sites like Facebook or simply redirected from one of these sites leading to even direct interactions with retailers about offers posted. Around 56% Americans have one to three profiles in a social media site being 55% of them aged between 45-55 and having at least one profile

Search Engine Optimization (SEO) facts

70% of the links search users click on are organic. 46% of all searches are for information about products or services. Half of all local searches are performed on mobile devices. 66% of new customers use search and online research to find local businesses. There are 863 million websites globally that mention “SEO.” There are 9.1 million searchs conducted including the acronym each month, with the top two phrases being “SEO services” and “SEO company.” More than 60,000 Twitter users include “SEO” in their bios, there have been 13 million blog posts published that include “SEO” in the title, and Amazon.com carries almost 2,700 different books about SEO 75% of searchers never scroll past the first page of results. 93% of online experiences begin with a search engine. B2B companies that maintain active content like blogging and SEO programs increased their total website traffic, on average, by 25% in the past year, while those who neglected SEO experienced an average 15% decline in overall visits. 21% of all time spent online is spent on web searches. The big three search engines Google, Bing and Yahoo! are among the five most-visited sites on the Internet. Considering that AOL is #7 and Ask is #10; five of the top 10 most-visited sites on the web are search engines.

In conclusion, Social Media Marketing is a field where professionals and amateurs in advertising can come across and put their own ideas and plans implementing their own techniques. There is no Social Media Marketer university or college degree, this knowledge that should be acquired by extensive research, it needs to be constantly employed and tested in the desired field. It is a revolutionary strategy that has taken down the old TV advertising tactics shifting it to the online market. The percentage of people that prefer to go online on a computer or capable device versus people that watches TV grows steadily every single day. Statistics show Social Media Marketing in a lower impact percentage compared to the legacy ways for advertising, but the potential it has and room for growth is in no doubt overwhelming and could be much more improved and interactive than TV has been for the past decades.

https://hillbilly.ir/social-media-marketing-guide-for-beginners/feed/ 0

مراقبت از دندان – آیا بیماری شما در معرض خطر است؟

مراقبت از دندان – آیا بیماری شما در معرض خطر است؟

ژنژیویت (بیماری لثه) و مرحله پیشرفته آن، پریودنتیت، یکی از شایع ترین بیماری های دهان است و شیوع آن بیشتر از سرماخوردگی است. علائم آن وجود خونریزی دندان یا چرک بین دندان ها است. اگر درمان نشود، به استخوان هایی که از دندان ها حمایت می کنند آسیب می رساند و منجر به از دست …

مراقبت از دندان – آیا بیماری شما در معرض خطر است؟ https://hillbilly.ir/مراقبت-از-دندان-آیا-بیماری-شما-در-معرض/ https://hillbilly.ir/مراقبت-از-دندان-آیا-بیماری-شما-در-معرض/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Wed, 22 Dec 2021 23:05:28 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=19999

مراقبت از دندان – آیا بیماری شما در معرض خطر است؟

ژنژیویت (بیماری لثه) و مرحله پیشرفته آن، پریودنتیت، یکی از شایع ترین بیماری های دهان است و شیوع آن بیشتر از سرماخوردگی است. علائم آن وجود خونریزی دندان یا چرک بین دندان ها است. اگر درمان نشود، به استخوان هایی که از دندان ها حمایت می کنند آسیب می رساند و منجر به از دست …

مراقبت از دندان – آیا بیماری شما در معرض خطر است؟

ژنژیویت (بیماری لثه) و مرحله پیشرفته آن، پریودنتیت، یکی از شایع ترین بیماری های دهان است و شیوع آن بیشتر از سرماخوردگی است. علائم آن وجود خونریزی دندان یا چرک بین دندان ها است. اگر درمان نشود، به استخوان هایی که از دندان ها حمایت می کنند آسیب می رساند و منجر به از دست دادن دندان می شود. تحقیقات جمع آوری شده نشان داده است که دندان درد می تواند یک عامل خطر برای بیماری قلبی باشد. علائم هشدار دهنده اولیه بیماری قلبی نسبت به علائمی که نشان دهنده مشکل در دندان ها هستند کمتر آشکار است. اکنون، پزشکان باید یک بیماری را به امید کاهش خطر بیماری دیگر مدیریت کنند.

در هر زمان خونریزی در دهان وجود دارد. باکتری ها می توانند وارد جریان خون شده و به قلب بروند. باکتری هایی که باعث دندان درد می شوند مشابه بیماری قلبی هستند. شایع ترین علت بیماری قلبی و پریودنتال التهاب است. اگرچه تشکیل لخته های خون محافظت مهمی در برابر سکته مغزی و کبودی است، اما همچنین می تواند یک مشکل بزرگ برای سیستم ایمنی بدن باشد.

باکتری ها دقیقا چگونه بر قلب تأثیر می گذارند؟

تئوری این است که باکتری های موجود در لثه می توانند در سراسر بدن حرکت کنند. هنگامی که باکتری وارد جریان خون می شود، به داخل جریان خون در قلب می چسبد. این می تواند منجر به تحریک شود، بدن به عنوان یک دفاع سعی می کند با استفاده از کلسترول (مانند دلمه یا پلاک) از آن ناحیه محافظت کند. در نتیجه، رگ‌های خونی مانند یک «اسکاب» باریک می‌شوند. گاهی اوقات دلمه خون را به قلب مسدود می کند که باعث درد قفسه سینه می شود، زمانی که قلب برای دریافت اکسیژن کافی برای ادامه ضربان تلاش می کند.

در برخی موارد، دلمه یا پلاک ممکن است ظاهر شود و بلافاصله خون را به قلب مسدود کند. اگر این اتفاق در عضله قلب رخ دهد، بیماری قلبی وجود خواهد داشت. در واقع، سطح بیماری لثه نشانه بهتری از بیماری قلبی نسبت به سطح کلسترول است.

چه کاری می توانی انجام بدهی؟

خطر بیماری پریودنتال و بیماری قلبی بالاست. اگر شک دارید،

  • برای بررسی بیماری پریودنتال، نزد یک پریودنتیست بروید و ارزیابی پریودنتال دهان از جمله اشعه ایکس را انجام دهید. اگر سابقه خانوادگی بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی یا دیابت دارید، باید یک متخصص پریودنتیست را به عنوان دندانپزشک اصلی خود انتخاب کنید. برای افزایش شانس تشخیص زودهنگام، این ویزیت مهم است زیرا اغلب از بیماران در مورد خلق و خوی و سابقه خانوادگی آنها سوال می شود.
  • با مسواک زدن و با مسواک زدن بین دندان ها با نخ نازک یا خلال دندان به راحتی می توان از بیماری پریودنتال پیشگیری کرد. با این حال، مسواک زدن و نخ دندان کشیدن به تنهایی نمی تواند پریودنتیت را درمان کند، پریودنتیت که متوقف کردن آن با شروع بسیار دشوار است و اغلب بدون درد است. اولین علامت بیماری پریودنتال خونریزی لثه است. آخرین علامت بیماری پریودنتال بی دندانی است.
  • برای کاهش خطر ابتلا به پریودنتیت به طور منظم به دندانپزشک خود مراجعه کنید. مراقبت صحیح از دندان شامل بسیاری از توصیه های بهداشتی مانند ترک سیگار و رژیم غذایی سالم است. بهداشت خوب دندان برای دستیابی و حفظ سلامت مطلوب ضروری است.
  • با توجه به روش تایید شده توسط FDA با استفاده از LANAP (با لیزر Assisted New Attachment Procedure) که جایگزینی برای جراحی سنتی دندان است. با ارسال پرتو لیزر بین لثه و دندان، باکتری های مضر و چربی های بیمار را از بافت لثه پاک می کند. بیمار آن را نمی شنود یا احساس نمی کند – به جز یک گرمی جزئی. LANAP به طور قابل توجهی درد و زمان بهبودی مرتبط با جراحی لاستیکی سنتی را کاهش می دهد.

مسواک زدن دندان ها دلیل خوبی برای کاهش خطر بیماری قلبی و سکته است. بیماری قلبی به عنوان عامل اصلی مرگ در جهان شناخته شده است که سالانه بیش از 17 میلیون نفر را مبتلا می کند. دیگر یک مقصر معمولی نیست، سیگار، چاقی و کلسترول بالا دیگر در خطر نیستند، چاقی اکنون به لیست اضافه شده است. اکنون واضح است که سالم بودن یا نبودن شما مهم نیست، اما اگر دندان درد دارید، ممکن است بیش از آنچه می دانید بر سلامت کلی شما تأثیر بگذارد.

https://hillbilly.ir/مراقبت-از-دندان-آیا-بیماری-شما-در-معرض/feed/ 0

5 مزایای یک تی شرت شخصی

5 مزایای یک تی شرت شخصی

تی شرت بسیار غیر معمول به نظر می رسد. آنها ساده، سرراست و به راحتی می توانند لباس ها و مناسبت های مختلف را تکمیل کنند. علاوه بر این، این نوع لباس به دلایل مختلف بسیار کاربردی و قابل اجرا است. در اینجا پنج مزیت یک تی شرت سفارشی وجود دارد: می توان از تبلیغات …

5 مزایای یک تی شرت شخصی https://hillbilly.ir/5-مزایای-یک-تی-شرت-شخصی/ https://hillbilly.ir/5-مزایای-یک-تی-شرت-شخصی/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 01 Jan 2022 04:24:21 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=20471

5 مزایای یک تی شرت شخصی

تی شرت بسیار غیر معمول به نظر می رسد. آنها ساده، سرراست و به راحتی می توانند لباس ها و مناسبت های مختلف را تکمیل کنند. علاوه بر این، این نوع لباس به دلایل مختلف بسیار کاربردی و قابل اجرا است. در اینجا پنج مزیت یک تی شرت سفارشی وجود دارد: می توان از تبلیغات …

5 مزایای یک تی شرت شخصی

تی شرت بسیار غیر معمول به نظر می رسد. آنها ساده، سرراست و به راحتی می توانند لباس ها و مناسبت های مختلف را تکمیل کنند. علاوه بر این، این نوع لباس به دلایل مختلف بسیار کاربردی و قابل اجرا است. در اینجا پنج مزیت یک تی شرت سفارشی وجود دارد:

می توان از تبلیغات استفاده کرد

تی شرت های سفارشی یکی از محبوب ترین گزینه های تبلیغاتی موجود است. برای شرکت ها یا سازمان هایی که سعی در تبلیغ و تحت تاثیر قرار دادن دارند، تی شرت گزینه مفیدی برای انتقال پیام به مخاطبان زیادی است. لباس به عنوان یک ابزار تجاری مورد قدردانی قرار می گیرد زیرا می توان آن را به معنای واقعی کلمه در هر مکانی در هر زمان حمل کرد و در انتقال یک نام تجاری یا پیام بسیار مفید است. یک استراتژی ساده این است که تی شرت را به صورت رایگان هدیه دهید که فروش موفقی با قیمت پایین و کمی دردسر است.

رویدادهای خاص

با کمی تفکر خلاق، تی شرت های سفارشی گزینه مناسبی برای جمع آوری کمک های مالی و رویدادهای شرکتی هستند. تی شرت ها را می توان به روش های مختلفی پوشید. به عنوان مثال، می توان از آن به عنوان جایزه قرعه کشی استفاده کرد، در یک رویداد فروخته شد، یا بخشی از هزینه ورودی.

هر طرحی برای یک تی شرت باید برای یک رویداد یا مناسبت خاص مناسب باشد. گنجاندن اطلاعاتی مانند زمان و تاریخ برای کمک به تبلیغات پیش از پیش اهمیت دارد. همچنین، طراحی زیبا و جذاب به این معنی است که شانس بیشتری برای پوشیدن تی شرت پس از مراسم توسط مخاطبان وجود دارد.

بیانیه روش خاص

اگر از پوشیدن لباس‌های قدیمی خسته شده‌اید، می‌توانید به دنبال ایجاد سبک بیانی خود باشید. برای کسانی که مهارت های خلاقانه یا هنری دارند، ایجاد یک تی شرت منحصر به فرد با الگوهای خنده دار، تصاویر خنده دار، یا شعارها یا نقل قول های الهام گرفته نباید خیلی سخت باشد. فرصت های زیادی برای ایجاد خطوط و سبک های خود با رنگ ها و شکل های مورد علاقه خود وجود دارد.

حمایت از علل اجتماعی

تی شرت های شخصی یک راه عالی برای حمایت از بسیاری از اهداف اجتماعی است. آنها گزینه عالی برای نشان دادن حمایت شما از خیریه های مختلف، محیط زیست یا همان هدف را ارائه می دهند. طراحی اولیه باید در اکثر موارد آسان باشد. این نوع تی شرت ممکن است حاوی تصاویر یا شعارهایی باشد که مستقیماً با علت مرتبط هستند.

آسان و راحت

در نهایت، این لباس ارزان است و زمینه ای عالی برای کمک به شکل دلخواه فراهم می کند. علاوه بر این، هزینه چاپ روی تی شرت بسیار گران است. خرید عمده تی شرت ساده قطعا موثرترین گزینه است.

https://hillbilly.ir/5-مزایای-یک-تی-شرت-شخصی/feed/ 0

تولید سرمایه از طریق معاملات متقلبانه – تجارت غیرقانونی

تولید سرمایه از طریق معاملات متقلبانه – تجارت غیرقانونی

از زمانی که افراد وارد حرفه مالی شدند، ایده های جدید و پیشرفته تری برای افزایش ثروت خود پیدا کردند. گرسنگی پول اجتناب ناپذیر است و شما نمی توانید سیر شوید حتی اگر ثروتمندتر از ثروتمند باشید. وقتی این گرسنگی به طمع تبدیل می شود، مرد به دنبال راه های غیرقانونی برای به دست آوردن …

تولید سرمایه از طریق معاملات متقلبانه – تجارت غیرقانونی https://hillbilly.ir/تولید-سرمایه-از-طریق-معاملات-متقلبانه/ https://hillbilly.ir/تولید-سرمایه-از-طریق-معاملات-متقلبانه/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Mon, 29 Nov 2021 23:10:41 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18762

تولید سرمایه از طریق معاملات متقلبانه – تجارت غیرقانونی

از زمانی که افراد وارد حرفه مالی شدند، ایده های جدید و پیشرفته تری برای افزایش ثروت خود پیدا کردند. گرسنگی پول اجتناب ناپذیر است و شما نمی توانید سیر شوید حتی اگر ثروتمندتر از ثروتمند باشید. وقتی این گرسنگی به طمع تبدیل می شود، مرد به دنبال راه های غیرقانونی برای به دست آوردن …

تولید سرمایه از طریق معاملات متقلبانه – تجارت غیرقانونی

از زمانی که افراد وارد حرفه مالی شدند، ایده های جدید و پیشرفته تری برای افزایش ثروت خود پیدا کردند. گرسنگی پول اجتناب ناپذیر است و شما نمی توانید سیر شوید حتی اگر ثروتمندتر از ثروتمند باشید. وقتی این گرسنگی به طمع تبدیل می شود، مرد به دنبال راه های غیرقانونی برای به دست آوردن پول فوری و افزایش سرمایه از طریق کلاهبرداری است.

تجارت غیراخلاقی همانطور که از نام آن پیداست به اقدامات غیرقانونی، فریبکارانه و ناصادقانه تجارت اطلاق می شود که اصول اخلاقی پشت عملیات و کنترل تجارت را مختل می کند، مانند تبلیغات فریبنده، نمایش های فریبنده و برندسازی فقط برای شکست دادن رقبا و برنده شدن. بخشی از مشتریانش

امروزه بازاریابی یا تبلیغات آنلاین یکی از برجسته ترین اشکال بازاریابی است و طبق معمول از همین بیماری رنج می برد. یک مثال بسیار کاربردی از بازاریابی اینترنتی غیراخلاقی، ارائه تصویر رقیب خود به صورت منفی است و بنابراین رقیب شما می تواند فعالیت های آنلاینی مانند نوشتن مقالات نادرست درباره شرکت شما، شکایات نادرست از طریق انجمن شکایات و غیره را انجام دهد. نکته جالب در مورد این اقدامات این است که چنین شکایات یا مقالاتی به راحتی در موتورهای جستجو رتبه بندی می کنند. زمانی که با یکی از دوستانم که با بازار سهام سر و کار دارد آشنا شدم و از خدمات مشاوره ای محبوب سهام استفاده کردم، نمونه ای از چنین معاملات غیراخلاقی اینترنتی را مشاهده کردم. او به من گفت که هر بار که نام شرکتی را در نوار جستجوی “گوگل” وارد می کند، کلمات کلیدی بدی مانند “” را پیشنهاد می کند. نام شرکت کلاهبرداری ها، که نتیجه فروش بد قبل از نام اصلی شرکت است. نه تنها این، فقط به نوار جستجوی گوگل بروید و نام شرکت محبوب را تایپ کنید و طبق پیشنهاد، این کلمات کلیدی بد را دریافت خواهید کرد.

در هند، چنین مقررات مؤثری وجود ندارد که بتواند این فعالیت های شیطانی آنلاین را متوقف کند. با وجود قوانین سایبری، پشتیبانی فنی محدود و سیستم قضایی پیچیده، نمی توان از چنین فعالیت های غیرقانونی جلوگیری کرد. اما کسب درآمد فوری و ایجاد سرمایه از طریق کار متقلبانه تضمین کننده ثبات شرکت نیست.

https://hillbilly.ir/تولید-سرمایه-از-طریق-معاملات-متقلبانه/feed/ 0

Ultimate Guide to Nonprofit Fundraising

Ultimate Guide to Nonprofit Fundraising

Introduction Nonprofit fundraising is a complicated topic and a critical function. Nonprofits are in a unique position from businesses in that they cannot price their products and services to, well, make a profit. Operating budgets must be conceived from other sources than program revenues. This is a guide focused on fundraising for nonprofits. It will …

Ultimate Guide to Nonprofit Fundraising https://hillbilly.ir/ultimate-guide-to-nonprofit-fundraising/ https://hillbilly.ir/ultimate-guide-to-nonprofit-fundraising/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 19 Nov 2021 05:11:25 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18198

Ultimate Guide to Nonprofit Fundraising

Introduction Nonprofit fundraising is a complicated topic and a critical function. Nonprofits are in a unique position from businesses in that they cannot price their products and services to, well, make a profit. Operating budgets must be conceived from other sources than program revenues. This is a guide focused on fundraising for nonprofits. It will …

Ultimate Guide to Nonprofit Fundraising

Introduction

Nonprofit fundraising is a complicated topic and a critical function. Nonprofits are in a unique position from businesses in that they cannot price their products and services to, well, make a profit. Operating budgets must be conceived from other sources than program revenues.

This is a guide focused on fundraising for nonprofits. It will discuss the following major topics:

1. Crafting a nonprofit fundraising strategy

2. Optimizing your organization

3. Kickstarting your donor development

4. Developing your marketing campaign

5. Leveraging grants and other funding opportunities

Before we begin, here is a brief background on funding.

How are nonprofits funded?

The following categories make up the bulk of funding for nonprofits:

  • Fees for Goods/Services from Private Sources – this is driven largely by hospitals and higher-education nonprofits who charge fees for services, tuition, etc.
  • Fees for Goods/Services from Government Sources – includes things like Medicare and Medicaid reimbursements
  • Government Grants – cash awarded to organizations with varying stipulations attached
  • Private Contributions – charitable donations and grants from private individuals, corporations, etc.
  • Investment Income – endowments make up a significant portion of income, especially among foundations

Where do donations come from?

Private contributions make up the largest portion of non-program-related revenue streams for nonprofits. These donations totaled $373.25 billion in 2015.

Of this amount, 71% came from individuals, while the rest came from foundation grants, bequests and other corporate philanthropy.

While this represents enormous potential, it brings even more enormous challenges for nonprofits looking to focus marketing and fundraising strategies on specific channels. The need for personal touch with most individual donors makes it hard to scale funding strategies focused on individual donors.

Craft the perfect nonprofit fundraising strategy

Any successful initiative requires a plan. To maximize your organization’s potential, it is important to understand where you are today and define specific paths to where you need to be in the future. A useful strategic plan for your fundraising function will provide a sense of direction for your organization and outline measurable goals to assess progress.

1. Establish a vision

The first thing you want to do is create an ideal version of your organization. Leslie Allen from Front Range Source published a good guide on the topic where she suggests you ask yourself the following questions:

A bit of administrative work should also be done now… specifically setting a budget for how much you wish to spend on this nonprofit fundraising strategy and an implementation timeline that you wish to achieve your goals by.

2. Understand your current state

Describe your organization as it exists today. This will form the foundation for which your strategy will be executed against.

You should take inventory of all the different funding sources you currently use and have used in the past. Try to rank and prioritize the effectiveness and quantity of funds raised from each one. Take note of what’s worked in the past and what hasn’t.

Take an external perspective if possible. If you can afford to audit your organization, do it. If not, be as unbiased as possible in determining how effective your organization performs in this area, and compare it to other organizations. Use either current employees or colleagues from outside the organization to get a picture of how other nonprofits perform.

Understand your strengths and weaknesses! If you are too overly funded by a specific source-let’s say a specific government grant that comes in each year and funds 90% of your budget-you need to address this. Like any business overly concentrated on one customer, you run the risk of being shut down, should the government grant stop.

Don’t limit yourself to single or few funding sources whenever possible. Make your organization invulnerable to things you can’t control.

3. Envision your future state

Use the answers produced in your vision creation to help craft your future state. Where the vision phase is about creating conceptual ideals for what your organization should look like, this phase should be about quantifying them.

Decide exactly what you want to concentrate on. If you decided that a focused nonprofit fundraising strategy was the way to go, make sure to document why it is the best course and what the benefits of this choice will be.

The result of this phase should be a set of goals that you want your organization to achieve.

4. Perform a gap analysis

By quantifying your future state and documenting where you stand today, your next step is to perform a gap analysis. It is critical to understand where all the major gaps are in your organization.

If you have 90% of your revenue coming from one government grant and your future state involves diversifying your revenue streams, then obviously here is a major gap in your strategy.

Always know your organization’s vulnerabilities. Prioritize what you think are the most critical gaps and areas that could produce the most impactful change if they are closed.

5. Connect the dots

The final step requires determining exactly what actions need to be done to achieve your desired state.

Break up the goals into key initiatives. You should ideally come up with a list of projects that can be executed on, each with different rankings for cost, effort, time, and impact.

Create a matrix that assesses each project against these four dimensions and rank the projects according to your priorities. If your strategy needs to be completed quickly with less regard to cost, then rank projects requiring less time higher. If you want the biggest impact of your initiatives, then rank those ones higher, with the understanding it might take longer and cost more than other projects.

Always understand the project management triangle of cost vs. scope vs. time. Any strategic decision will be based on these three constraints. Any change to one constraint necessitates a change in the others. Or else quality suffers.

Be sure to get all the right stakeholders involved in this priority setting process to make sure your strategic alignment matches your organization’s vision and your board’s idea of what needs to be done.

Optimize your organization for change

A common mistake among nonprofits is the lack of a single person who oversees the entire “money function” of the organization. It isn’t enough to have an individual who manages only government contracts, or only individual donors – you absolutely must have someone who oversees all cash flows into the organization.

Development director office

To ensure you hire or promote from within the right candidate for the job, you must be able to offer enough of a salary to entice someone to stay and grow the organization. Check competitive rates of not only nonprofit development directors, but also nonprofit CFOs, for-profit CFOs, etc.

It may be painful trying to come up with the money to pay someone to do this job-which is typically lower than executive director or other high-ranking positions in your organization-but it’s worth it.

You’re paying for people who spend 100% of their time focused on money. And in a few years’ time, they should be paying their own salaries with the work they’ve done to increase your organization’s capacity.

Build a business environment that enables development.

Beyond just funding the salary of your rock-star fundraiser, it is important to give this person authority over creating a team and office within your organization. By choosing the right person, you can ensure that they know exactly how many staff they need and what roles they need to hire to perform specific tasks (marketing plans, technology upgrades, cold calling, etc.).

Additionally, you must budget for costs like software, computer upgrades, marketing collateral, association dues, professional development, and so forth.

You want to create an environment that enables development success. In this way, you help retain top talent that can executive on longer-term strategies that have the highest potential for organizational growth.

Bottom line – You want to hire the right person who will help grow your organization. They need to have the keys to the kingdom when it comes to seeing how all money flows in and out. They need the ability to propose and set a budget and to executive on their strategies.

Bonus tip – leverage volunteers.

Use unpaid help to support your efforts in reaching out to people. Especially for organizations with slim staff and budgets, this can be an effective tool. Tap into your alumni pool and other partners/alliances you may have formed in the past.

Volunteers can be especially useful when promoting events, selling tickets, or soliciting sponsorships.

Engage with your board

Your board of trustees ultimately sets the direction and vision for your organization. As a result, we need to spend some significant time making sure everyone is aligned with what we are trying to accomplish with fundraising.

The role of the board typically changes based on the size of the organization-smaller organizations have board members that typically take a more operational and hands-on approach, while larger organizations may have board members more focused on governance issues.

Regardless of the size of your nonprofit, it is critical to make sure everyone understands the importance of philanthropy and can agree on a high-level strategy for accomplishing the mission.

Have an open conversation about what role board members can play in nonprofit fundraising. Beyond agreeing on strategies, this can be an extremely beneficial task in helping to grow and retain donors. For example, a simple thank-you goes a long way. A fundraising study performed by Cygnus found that when donors got a thank-you call from board members within days of making a gift:

  • 93% said they would definitely or probably give again
  • 84% said they would make a larger gift
  • 74% said they would continue giving indefinitely

Find ways to engage donors. Use board members for this purpose. Their clout alone brings great respect to the people who donate to the organization. This should be used to your advantage.

Just as important as engaging board members with donors, is keeping donors engaged in the strategy. Present strategy proposals and work in their feedback. This ensures alignment and sense of purpose with board members.

Keep everyone involved in the budget setting process so they know a strategy goes beyond simple concepts and pipe dreams. The board needs to know that fundraising is staff driven and presenting a simple projection of anticipated costs and revenue with a strategy can go a long way in helping drive change.

Most importantly – realize when you have good board members and do everything you can to retain them. Keep them motivated. Listen to what they say. Their contacts and knowledge go a long way toward helping drive your strategy, so realize what you have while you have it and don’t risk losing good board members to greener pastures.

Measuring and communicating impact

After staff and board considerations, the next big item to prepare for is impact measurement. You need to be able to communicate your story with words and numbers.

Nonprofit fundraising is much more than asking for donations. It includes everything before and after this step… from searching for supporters to expressing gratitude and measuring impact. Measuring impact helps you do two things:

  • Evaluate fundraising campaign effectiveness
  • Demonstrate your program’s effectiveness and help tell a story that will attract future funding
  • Your programs already exist to further your organization’s mission. And for programs that do it well, there should be data that prove it. Make sure to have the systems in place to capture the results of your programs’ efforts. (Note: systems don’t need to be complicated… they can simply be processes used to document results of activities.)

    Use your mission to determine a set of outcomes you wish to achieve. Then work backwards to determine the activities you can perform to get there.

    For more information check out Whole Whale’s guide on measuring nonprofit impact.

    Once you’ve set up your impact measurement processes, find ways to communicate your results on your website. This may come in the form of dashboards, case studies, personal stories, etc. Be sure to consistently update your content to not only keep things fresh, but communicate your continued success.

    If a donor visits your site and sees overwhelming evidence of the good things you’re doing, he will be more likely to buy into your cause and believe that his donations are being well spent.

    How much do you spend on fundraising?

    CharityWatch analyzes the effectiveness of nonprofits across a wide range of statistics. One particular interesting number is the “Cost to Raise $100.” Exactly how it sounds, this reflects how much it costs a charity to bring in $100 of public donations.

    On this basis, a nonprofit is considered highly efficient if its cost to raise $100 is $25 or less.

    Practically speaking, determine how much you want to raise with your nonprofit fundraising strategy or even a specific campaign. Start with a 4:1 ratio to get to the $25 mark and go from there. If you wanted to raise $5,000,000, you would start your budget at $1,250,000. Adjust from there.

    Kickstart your donor development

    Now the section that probably brought most of you here… actual donor development.

    You have your organization set up for success. You have a clear vision of what you want to accomplish. Your board is behind you and you have the right staff to tackle the job. Now how do you actually find funding?

    Prospecting and donor research

    Many experts like to talk about a fundraising pyramid. A strong general fund of small donors supports a smaller core of mid-level gifts on top of which is a few major donors for your organization.

    You want to maximize each level of this pyramid and continuously work on moving people upward.

    The first step is to create a list of prospects. The most common prospecting strategies combine the following approaches:

    • Direct mail or email
    • Brainstorming of prospects (using board members and staff alike)
    • Prospect research (databases full of free or purchasable contact lists)

    Donors give for their own reasons, not yours. When assessing your current prospect pool and searching for more, evaluate the following characteristics of each prospect:

    • Longevity – How long has this person been giving? Should they possibly move up the pyramid if they’ve been here a while?
    • Cumulative giving – Are prospects donating in lump sums or giving multiple times per year? Look for the latter as good opportunities to move up the pyramid.
    • Engagement – Look for people who are reading your newsletters, responding to your calls, reaching out about your organization… these are the types you want to move up the pyramid.

    Leverage Customer Relationship Management (CRM) systems

    When you begin a prospect gathering mission, it couldn’t hurt to start by scrubbing your current database (whether its paper files or an Excel workbook or an entire donor management system). It is good to get a clear idea of everyone you have previously had relationships to understand your likelihood of using these people as a base for your new strategy or as referrals to new candidates.

    Once you have a baseline of prospects, decide if you should leverage more advanced technology for your nonprofit fundraising efforts.

    The benefits of a formal CRM system are enormous for all types of organizations. With the proper system in place, your organization has the ability to record all communications with donors and prospects, track their personal characteristics, create easy email campaigns, find volunteers, and so on.

    Especially useful are these systems’ abilities to report on progress during campaigns and analyze the demographics of donors and prospects. You can run reports that help determine which people in which locations to target for each specific kind of outreach. This helps when trying to nail down a specific donor outreach campaign.

    TechSoup has a breakdown of 8 top CRM systems for nonprofits as well. Perform a similar analysis to this when evaluating software for your organization.

    Ensure donors keep giving

    You have two major goals with donor development:

  • Make sure current donors keep giving.
  • Try to move donors up to mid-level and major gift level status.
  • Some useful tips for maintaining and improving donor relationships range from simple thank-you notes to community recognition to providing access to special information or services.

    Personal touch goes a long way in cultivating relationships with donors. Invite people individually to events or conference calls you may have. Point out donors who have given in a monthly newsletter. Everyone enjoys a little recognition, especially if they are intent on furthering their own missions of giving.

    More tactically, you can use donor surveys and other donor-directed communications to try to get a feel for how they perceive your organization to be doing. Gear your marketing collateral to them based on specific programs and results that you’re achieving.

    While you’re publishing data and other marketing collateral for wider consumption, try to focus specific pieces to donors only to let them see inside the progress you’re really making as an organization. You can use a more friendly and informal tone when communicating with current donors, to help aid in the relationship building process.

    Hold special events just for donors. Have a social where donors can meet one another and discuss their own missions and visions for what they want to achieve. Everybody appreciates being connected with more people who can help their cause… so use this avenue intelligently to help boost relationships among your community.

    Work the pyramid

    Asking for more money is never easy, especially if you fear losing a relationship with a person who has given faithfully to your organization for many years.

    But you must overcome this fear and ask for more money.

    Why would someone consider giving you more money?

    First, they must believe in your mission. It must support something they find dear to them. So, communicate your mission accurately and descriptively.

    Second, they must believe in your team and that you will use their money wisely. No, they don’t expect a return on their investment, but with the thousands of nonprofits out there competing for their dollars, they have plenty of options to choose from when giving to a charity.

    Most importantly, donors increase their gifts when asked to. Unless you ask, they’ll likely continue giving the standard amount-which is fine-but we’re trying to build a fundraising strategy for growth.

    Key takeaway – You should aim as high as possible when placing prospects in your donor pyramid. The bigger you make the mid-level and high-level sections, the better off your organization will be. You can count on these larger donations on a more regular basis, which can be used a springboard for future growth.

    Develop an impeccable marketing campaign

    There are many different tools you can leverage and approaches you can take to boost your nonprofit fundraising strategy.

    Major types of communication

    The basic types of marketing channels are generally known. You can communicate direct via email, phone call or personal visit. You can communicate to a broader scale with public speaking, newsletters, website content, advertising etc. The main thing to know is what you’re trying to accomplish with each type of communication.

    You’re not going to get a major donation from sending out a newsletter-you might, but this type of communication is generally geared to higher-volume, lower-dollar amounts.

    You’re typically going to want to use more mass communication methods for filling your pipeline and those earlier-stage types of activities. More direct personal touch is required to close most deals, especially when more money is on the line.

    When to use each approach

    A good approach uses a mix of all the techniques discussed above. There will be times you want to target individuals and times you’ll want to target groups.

    Direct Mail/Email

    This method can be used whether you’re reaching out to an individual or your entire prospect list. Be sure to use mail over email if you plan to have a later-in-the-process “sales” discussion with a prospect as physical mail has a more personal touch.

    Use this technique when you want to connect directly with individuals. Be sure to use personal touch to make the recipient feel that this note has more value than the other things that end up in the trash. Also include a call to action-conversion rates skyrocket by simply including an option to act on your message.

    Advertising

    Use this technique when you want to reach out to more than just your immediate community. This can be through printed newspapers and periodicals, on the radio or through television or other forms of media.

    Make sure you know the expected return on investment before planning any fundraising dollars to this method, but realize it can pay off especially if you want to educate the masses or get your brand and mission out there.

    Internet Marketing

    A much cheaper form of marketing your brand, the use of social media platforms and other online communities allows you to connect with the largest number of potential donors for the lowest overall cost.

    Besides simply promoting your content or brand, you can include calls to action like “donate now” on a nonprofit Facebook page. The internet was made to reach people quickly and cheaply. Use it to your advantage.

    Special Promotions

    Host an event that brings together different people in your community and use the platform to raise funds. Everyone likes to be connected to like-minded individuals. By creating somewhat regular events that accomplish this, you can provide spikes in your donation intake at certain times of the year.

    An annual appeal may work here. Market the opportunity as an annual or monthly gathering, and give people a reason to attend. The key here is to make sure you don’t overdo it. Don’t host too many events or the idea of a special promotion loses its luster. Why would a donor attend your annual appeal if you actually had weekly appeals? No luster.

    Public Relations

    When you host an event or produce a new piece of useful content, create a press release to announce it to your community. Like advertising, this has the opportunity of reaching a large number of people.

    Just keep in mind that you will get more press coverage in an area if you can show that your news directly impacts the community.

    Additional methods for nonprofit fundraising success

    Of note are cobranding and affinity marketing. Up to 6% of all product launches rely on some form of cobranding. Get your name attached to others who support similar causes. You shouldn’t see other organizations as merely competitors… but rather as potential complements to your strategy.

    Work with partners to build a whole that’s greater than the sum of the parts. Unlock hidden potential by partnering with the right affiliates to help extend your reach beyond your immediate community.

    What about crowdfunding?

    In a society that’s continuing to be more interested in social impact, this is a potentially huge area to raise funds.

    Think of Kickstarter. Anyone can promote any cause and collect money from anyone around the world. All they need to do is connect to an investor’s sense of purpose.

    Be aware there are fees attached! If using a public platform, understand the costs associated. Take the time to compare different platforms and factor in the cost to raise money with any effort placed on a platform.

    Also be aware of nonprofit fundraising laws! With the internet it is much easier to raise money from people in multiple states, even if you operate in just one. Many states require nonprofits to register in order to conduct fundraising within their jurisdiction-this may apply to more states than intended if you plan to raise funds online. The National Association of State Charity Officials published a guide for social media and internet solicitation.

    That being said, there are definitely opportunities to use crowdfunding to your advantage.

    Craft the right story

    There are many ways to get a person to be interested in your organization. Most include connecting with their individual sense of purpose. You need them to feel the pain you’re trying to solve.

    You might think you don’t have all the right details for a truly compelling story, but you’re wrong!

    Beth Kanter outlines four classic storylines that work well when soliciting donors:

  • Overcoming the monster – Talk about some form of adversity your organization is tackling. Are 99% of kids in your region on subsidized school lunch programs? Okay… tell that story.
  • Rags to riches – Use your actual clients or service recipients as a catalyst. Explain the poor circumstances that led to them using your organization, and the 180 degree turnaround you helped them achieve. Don’t be afraid to get detailed in describing the low point.
  • Quest – Everyone loves a good quest story. We’re on a quest to a completely carbon neutral society. Where do we stand on that long journey? What are you doing about it?
  • Tragedy – Some events have the ability to appeal to the masses. Think of the recent devastating earthquakes across southern U.S. and Puerto Rico. Tell that story. Make people feel compelled to do something for all those suffering.
  • Leverage grants and other funding opportunities

    While donors may make up a good core of your fundraising strategy, there are often overlooked free dollars out there that you may qualify for without realizing. It is important to understand where these areas of opportunity are and to always incorporate grants and other free money into your fundraising plans.

    Master grant research

    There are growing numbers of online sources that can be used for free (or at reasonable costs) to help in your prospect search. Download the free premium edition of this guide to see a list of the top sources and some of their details and how best to use each one.

    Write a killer proposal

    Finding the right grant for your organization is only half the battle.

    How do you now secure the funding?

    If you’ve never written a grant proposal before, check out GrantSpace’s free introductory grant-writing class. It can be done online or in person and should help provide a baseline for writing a good proposal.

    GrantSpace also includes a repository of sample documents. This ranges from proposals to letters of inquiry to cover letters to budgets.

    Key things to consider…

    Do your homework! If you find a grant and it has a request for proposals (RFP), then it should have all the guidelines for you to consider. Read the document carefully. Understand any deadlines, if there is a letter of intent due before the application, the ceiling amount for funding, etc.

    Then go to the funder’s website and see what other types of organizations are typically funded. Visit their websites and see the kinds of programs they offer. Does your organization seem to fit this mold? Write your proposal keeping in mind what types of programs worked in the past for this funder.

    Start planning. If you agree your organization is a good fit for the grant, meet with your team and start outlining what needs to be done. If a letter of intent (LOI) is required, use it to your advantage. This is your one- or two-page pitch to the funder to show why you’re a great fit for them. If the funder likes you, they will ask you to submit a full proposal. This is potentially a huge time saver, if in fact you are not a realistic recipient for this grant.

    Reach out to the funder’s program officer. They’re generally very friendly people and a simple conversation can go a long way. Either you briefly discuss your idea and it’s not a fit, and you’ve saved yourself the time and effort putting together a full proposal.

    Or you’re a great fit, you hit it off with the funder, and you’ve started a great relationship together, essentially completing the first stage of the application process.

    This could lead to many years of future funding. Don’t overlook this useful step! Try to build a relationship with the funder before you’ve formally applied for funding.

    When you finally start your proposal, you should have all the information you need to be confident that you will win the award. It should be 5-15 pages long and cover things such as a summary of your program, background and needs, goals, evaluation process, budget, timeline, and any partnerships you are planning to leverage.

    Remember to answer every part of every question!

    RFPs can be very long and tedious, but any excuse to dismiss an applicant is usually enough to throw the proposal in the trash. Don’t risk this. Don’t worry about fluffy language… get straight to the point. Feel free to leverage content from previous proposals, as often the same questions are asked in RFPs.

    Submit your proposal and be confident you will win. If not, you move on. There are plenty of other grant opportunities out there… see the previous section…

    The grant-writing process

    If you’ve been following all the steps outlined in this guide, the actual grant-writing process will be the least stressful part. You’ve already got the foundation for sustained excellence engrained in your organization. Now just wrap the bow around your mission and earn the grant dollars that you know you deserve!

    Conclusion

    In an ever-changing technological and financial landscape, it is sometimes hard to dedicate the time and effort to staying on top of what works and what doesn’t in this space.

    Use the tools outlined in this guide to help your organization maximize its fundraising potential. Share your successes and lessons learned with us as we would love to incorporate them into updated material for others to use.

    Nonprofit fundraising doesn’t have to be difficult, and hopefully this guide provides a good basis for crafting your strategy and executing on it for years to come!

    https://hillbilly.ir/ultimate-guide-to-nonprofit-fundraising/feed/ 0

    12345678910
    last