10 نشانه که نشان می دهد شما برای افشای خود آماده نیستید
10 نشانه که نشان می دهد شما برای افشای خود آماده نیستید
معرفی آیا واقعاً آماده هستید – نه فقط دست خط خود، بلکه خودتان – برای انتشار خودتان؟ در اینجا لیستی از مهم ترین مواردی که باید قبل از شروع به انتشار خود در نظر بگیرید، آورده شده است. بنابراین، قبل از اینکه فرآیند انتشار سنتی را نادیده بگیرید، مطمئن شوید که قدرت تبدیل شدن به …
10 نشانه که نشان می دهد شما برای افشای خود آماده نیستید https://hillbilly.ir/10-نشانه-که-نشان-می-دهد-شما-برای-افشای-خود/ https://hillbilly.ir/10-نشانه-که-نشان-می-دهد-شما-برای-افشای-خود/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 26 Oct 2021 01:09:58 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=16888
10 نشانه که نشان می دهد شما برای افشای خود آماده نیستید
معرفی آیا واقعاً آماده هستید – نه فقط دست خط خود، بلکه خودتان – برای انتشار خودتان؟ در اینجا لیستی از مهم ترین مواردی که باید قبل از شروع به انتشار خود در نظر بگیرید، آورده شده است. بنابراین، قبل از اینکه فرآیند انتشار سنتی را نادیده بگیرید، مطمئن شوید که قدرت تبدیل شدن به …
10 نشانه که نشان می دهد شما برای افشای خود آماده نیستید
معرفی
آیا واقعاً آماده هستید – نه فقط دست خط خود، بلکه خودتان – برای انتشار خودتان؟ در اینجا لیستی از مهم ترین مواردی که باید قبل از شروع به انتشار خود در نظر بگیرید، آورده شده است. بنابراین، قبل از اینکه فرآیند انتشار سنتی را نادیده بگیرید، مطمئن شوید که قدرت تبدیل شدن به ناشر خود را دارید. انتشار خود راه کوتاهی برای نگاه کردن به خود در چاپ یا موفقیت نیست. در هر صورت، دشوارتر و وقت گیرتر از نوشتن خود کتاب است.
1. شما معتقدید که “اگر بنویسم می آیند”
جدی باش این تفکر ممکن است برای نویسنده بزرگی مانند استیون کینگ باشد، اما برای من و شما نه. بقیه ما باید ساعت های زیادی کار کنیم تا کتاب هایمان را بفروشیم. ما باید در زمینه بازاریابی، بازاریابی، سئو، وبلاگ نویسی و همه چیز در مورد رسانه های اجتماعی متخصص شویم. ما باید هر دقیقه را که می توانیم پشت میز خود بنشینیم و بنویسیم. و نوشتن بهتر است
2. هیچ تحقیقی در مورد بازار خود انجام نداده اید
شما هر آنچه را که باید در مورد بازار و مخاطبان خود بدانید بهتر می دانید. چه کسی کتاب شما را می خواند و می خرد؟ داغ ترین موضوعات و روندها در بازار شما چیست؟ واقعاً چه کتاب هایی در صنعت شما (در آمازون) به فروش می رسد؟ با نوشتن و انتشار، خود را به عنوان یک متخصص در جایگاه خود قرار می دهید. مخاطبان شما از شما انتظار دارند که تأثیرگذار باشید و مانند یک متخصص عمل کنید. اگر آنها فقط یک ترفند کوچک دریافت کنند که شما در مورد آنچه به آنها می گویید متخصص نیستید، مخاطبان شما از دست خواهند رفت و دیگر برای خواندن یا خرید کتاب شما باز نمی گردند.
3. نمیدانید واقعاً چه چیزی در کتابی که میتواند فروخته شود گنجانده شده است
این یکی ممکن است خیلی بدیهی به نظر برسد، اما برای برخی از ما اینطور نیست. تعداد زیادی کتاب منتشر شده است، اما تعداد کمی از آنها به پایان رسیده است. من کتاب های زیادی را بدون فهرست مطالب، شماره صفحات، فهرست، isbn و غیره و حتی نام نویسنده دیده ام! اگر می خواهید به عنوان یک ناشر و نویسنده مهم تلقی شوید و احترام مخاطبان خود را جلب کنید، باید محصولات حرفه ای ایجاد کنید. یک کتاب پر از تمام راه هایی است که خواننده انتظار دارد.
4. هیچ تحقیقی در مورد جایگاه خود انجام نداده اید
هر آنچه می توانید در مورد جایگاه خود بخوانید. شما باید بدانید که علمای بزرگ چه کسانی هستند و کتابهای آنها را خوانده باشید. کتابها و وبلاگهای نویسندگان و گروههای مورد نظر خود را بخوانید. مهم است که به یاد داشته باشید که در اصطلاح امروزی، طاقچه به معنای “ریز طاقچه” است. به عنوان یک چاپگر واقعی، احتمالاً بیشترین موفقیت را در تعریف دقیق بازار خود خواهید داشت. کارشناس شدن در بازار خاصی که مملو از نویسندگان و ناشران نیست، بسیار ساده تر است.
5. شما امیدوارید که از انتشارات خود به شهرت برسید
ممکن است، اما بعید است. شهرت همراه با سخت کوشی و شانس فراوان است. بنابراین، این تنها دلیلی نیست که کتاب خود را منتشر می کنید. در عوض، روی ایجاد و بهبود شهرت خود در بازار خود تمرکز کنید. جلب احترام دوستان و مخاطبان یک هدف بسیار قابل دستیابی و ارزشمند است – و به بهبود فروش کتاب شما کمک می کند.
6. شما بر این باورید که فروش کتاب و سود مالی همان چیزی است که نشر خود به آن نیاز دارد
هیچ تضمینی وجود ندارد که با انتشار کتاب خود به موفقیت مالی دست یابید. بیشتر نویسندگان از کتاب های خود پول کمی به دست می آورند یا اصلاً درآمد ندارند. اما اگر واقعاً بازار خود را درک کنید و در جایگاه خود متخصص شوید، کتاب های عالی بسازید، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و زندگی خود را وقف فروش خود و کتاب هایتان کنید، یک کتابفروشی خواهید داشت. این کتابها به شما کمک میکنند تا مشتریان جدیدی جذب کنید و شهرت خود را در صنعت خود بسازید.
7. هنوز فروش کتاب های خود را شروع نکرده اید
قبل از انتشار کتاب باید فروش خوبی را شروع کنید. شاید ساده ترین و موثرترین راه برای شروع این باشد که وبلاگ خود را بسازید که در آن درباره جایگاه خود بنویسید. علاوه بر این، وبلاگ نویسی راهی عالی برای اثبات به خود و مخاطبانتان است که در مورد شغل خود جدی هستید.
8. شما طرح کسب و کار ندارید
اگر نمی دانستید، 90٪ بازاریابی انتشار است، 10٪ نوشتن. اگر موضوعی را که درباره آن می نویسید دوست دارید و دوست دارید اخبار را با دیگران به اشتراک بگذارید، این موضوع شما را نگران نخواهد کرد. اگر امیدوارید که کتاب خود را به موفقیت مالی و چشمگیری برسانید، به فروش کتاب خود به عنوان چالشی نگاه خواهید کرد. بازاریابی در مورد درک مخاطبان شما است – افرادی که می خواهید اطلاعات را با آنها به اشتراک بگذارید و به آنها کمک کنید تا وضعیت خود را بهبود بخشند. بنابراین، شما باید یک راهنما یا برنامه ریزی در مورد آنچه که برای فروش کتاب های خود انجام خواهید داد، ایجاد کنید.
9. شما بی حوصله هستید
انتشار برای افراد بی صبر نیست. همه چیز در مورد انتشار یک کتاب کمی زمان می برد تا تمام شود. و هنگام انتشار، باید همه کارها را انجام دهید – و وبلاگ، محل کار، خانواده و خانه خود را حفظ کنید. ممکن است دوازده تا بیست و چهار ماه طول بکشد تا کتاب چاپ شده خود را پیدا کنید. و سپس ممکن است دو سال دیگر طول بکشد تا مزایای آن کتاب نشان داده شود. پس بهتر است طاقچه خود را به خوبی انتخاب کنید.
10. قبل از اینکه جنبه تجاری خود-انتشاری را درک کنید، بپرید
بله، خودنشر یک تجارت است. چه بخواهید چه نخواهید، شما را مجبور خواهد کرد که یک سرمایه دار واقعی شوید. این شرکتی است که زمان و هزینه زیادی را بدون بازگشت مالی تضمین شده صرف می کند. شما باید خود را مجبور کنید که تمام جنبه های ساخت و مدیریت یک کسب و کار را بیاموزید. اما هر چه بیشتر تلاش کنید بهتر است.
نتیجه
پس از خواندن این ده مورد، و درک هر یک از آنها، و همچنان باور دارید که می توانید از عهده این چالش برآیید، آماده هستید که تبدیل به یک ناشر بسیار موفق شوید. و با درک درست از این چیزها، از کار سخت زمان بری که برای تولید کتاب های خود منتشر می شود، نمی ترسید. سپس تعلل را متوقف کنید و شروع کنید. زیرا این شانس شماست تا با استفاده از انقلاب خودیاری که در حال حاضر در حال وقوع است به برخی از اهداف شخصی و مالی خود برسید.
https://hillbilly.ir/10-نشانه-که-نشان-می-دهد-شما-برای-افشای-خود/feed/ 0[ بازدید : 36 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : ]